Mailing lista:Mailing lista:
Unesite Vaše ime!
Unesite Vaše ime!
Unesite Validan e-mail !
Unesite Validan e-mail !
Prava koja se mogu ostvariti u direkciji

Prava koja se mogu ostvariti u ovom organu:

1. Prenos prava na građevinskom zemljištu i zakupu zemljišta vlasništvo Opštine Pljevlja, ućešćem na javnim oglasima putem prikupljanja ponuda i licitacijama objavljenim u dnevnim novinama i Službenom listu.

2. Prenos prava na gradskom gađevinskom zemljištu,vlasništvo Opštine Pljevlja, radi kompletiranja urbanističke parcele

3. Prenos prava na gradskom građevinskom zemljištu,vlasništvo Opštine Pljevlja, radi legalizacije nelegalno izgrađenih objekata

4. Zamjena zemljišta

5. Otkup stanova koji su u vlasništvu Opštine Pljevlja

6. Pružanje pravne pomoći

 

Dokumenta potrebna za prenos prava korišćenja na gradskom građevinskom zemljištu radi komletiranja urbanističke parcele:

- zahtjev

- list nepokretnosti

- kopija plana

- dokaz-ugovor o dodjeli (prenosu prava) zemljišta ispod objekta

- da je izmirio obaveze po osnovu naknade za korišćenje građevinskog zemljišta i porez na imovinu-objekat (ovaj dokaz organ pribavlja po službenoj dužnosti)

- dokaz o uplati administrativne takse u iznosu od 2,00 eura za podnesak (uplatni račun 505-5076777-98-administrativna taksa)

 

Dokumenta potrebna za prenos prava korišćenja na gradskom građevinskom zemljištu radi legalizacije objekta:

- zahtjev

- list nepokretnosti

- kopija plana

- da je izmirio obaveze po osnovu naknade za korišćenje građevinskog zemljišta i porez na imovinu-objekat (ovaj dokaz organ pribavlja po službenoj dužnosti)

- dokaz o uplati administrativne takse u iznosu od 2,00 eura za podnesak (uplatni račun 505-5076777-98-administrativna taksa)

Dokumentacija potrebna za zaključivanje ugovora o otkupu stana:

- zahtjev ,

- list nepokretnosti

- rešenje o dodjeli stana

- ugovor o korišćenju stana ili ugovor o zakupu

- dokaz o uplati administrativne takse u iznosu od 2,00 eura za podnesak (uplatni račun 505-5076777-98-administrativna taksa)

 

Dokumentacija potrebna za izmjenu zakljenog ugovora o otkupu stana na rate:

- zahtjev

- list nepokretnosti

- ugovor o otkupu

- kopija uplatnica o izvršenim uplatama po osnovu ugovora o otkupu

- list nepokretnosti

- dokaz o uplati administrativne takse u iznosu od 2,00 eura za podnesak (uplatni račun

505-5076777-98-administrativna taksa)

 

Dokumentacija potrebna za prenos prava raspolaganja na stanovima u naseljima Gradac i Šula:

- zahtjev

- rešenje o dodjeli stana ili ugovor o korišćenju

- list nepokretnosti

- potvrda mjesne zajednice o korišćenju stana

- dokaz o uplati administrativne takse u iznosu od 2,00 eura za podnesak (uplatni račun 505-5076777-98-administrativna taksa)

Pregledano: 6833
01.09.2017
Na.osnovu člana 29.  Odluke o finansiranju projekata nevladinih organizacija (Sl. list CG-opštinski propisi broj...
01.09.2017
Na osnovu člana 27. stav 2. Odluke o finansiranju projekata nevladinih organizacija (Sl. list CG-opštinski propisi...
14.08.2017
Na osnovu člana 27. stav 2. Odluke o finansiranju projekata nevladinih organizacija (Sl. list CG-opštinski propisi broj...
13.09.2017
Obavještenje o ishodu postupka nabavke male vrijednosti - Tehnički pregled Doma kulture možete pogledati ovdje.
12.09.2017
Obavještenje o ishodu postupka nabavke male vrijednosti za uređenje stočne pijace u selu Rađevići možete pogledati ovdje.
11.09.2017
Obavještenje o ishodu postupka nabavke male vrijednosti za Čišćenje korita rijeke Ćehotine možete pogledati ovdje.