Mailing lista:Mailing lista:
Unesite Vaše ime!
Unesite Vaše ime!
Unesite Validan e-mail !
Unesite Validan e-mail !
Nadležnosti sekretarijata

Odeljenje za budzet

 

U okviru Odeljenja za budzet obavljaju se poslovi koji se odnose na:

 

- utvrdjivanje politike finansijskog upravljanja na nivou Opštine,

- pripremanje i izrada godišnjeg budzeta ( tekućeg i kapitalnog ),

- predlaganje smjernica i srednjoročnog okvira za pripremu i planiranje prihoda i rashoda budzeta,

- nadzor izvršenja budzeta i pripremu procjene izvršenja budzeta do kraja godine i po potrebi, izradu izmjena i dopuna budzeta,

- kontrolu naplate prihoda i izvršavanja zadataka,

- informisanje potrošačkih jedinica o budzetskim pitanjima,

- razmatranje zahtjeva za dodjelu budzetskih sredstava podnesenih od strane potrošačkih jedinica i odobravanje sredstava iz budzeta za potrošačke jedinice kvartalno ili za neki drugi period,

- podnošenje budzetskih izvještaja za internu i eksternu upotrebu i druge poslove iz nadležnosti Sekratarijata.

 

Načelnik odeljenja za budzet je, diplomirani ekonomista, gospodin Slavko Marković.

 

Kontakt telefon Načelnika Odeljenja za budzet : 069/309-355.

 

 

Odeljenje za trezor

 

Odeljenje za trezor obavlja poslove u skladu sa Medjunarodnim računovodstvenim standardima za javni sektor i pravilima propisanim od strane Ministarstva finansija.

 

U okviru Odeljenja za trezor postoji: a) Službu za računovodstvo i b) Službu za upravljanje gotovinom i dugom.

 

 

 

a) Služba za računovodstvo

 

Shodno Zakonu o budzetu i Zakonu o finansiranju lokalne samouprave, Služba za računovodstvo obavlja poslove koji se odnose na :

 

- plaćanje na osnovu dokumentacije ( obrazaca i podataka dostavljenih od strane potrošačkih jedinica ),

- obradu svih zahtjeva za plaćanje: vodjenje sistema računovodstva za lokalne prihode, primitke i izdatke,

- obezbedjenje potpunog i tačnog knjiženja u finansijskom sistemu,

- vodjenje glavne knjige trezora i ostalih odgovarajućih dopunskih knjiga,

- obradu plaćanja,

- upravljanje i izvještavanje o izvršenju budzeta koje se sprovodi u skladu sa planiranim i dodijeljenim sredstvima iz godišnjeg budzeta,

- podnošenje redovnih finansijskih izvještaja,

- pripremu završnog računa budzeta Opštine u saradnji sa Odeljenjem za budzet i druge poslove.

 

b) Služba za upravljanje gotovinom i dugom

 

U Službi za upravljenje gotovinom i dugom obavljaju se poslovi koji se odnose na :

 

- upravljanje raspoloživom gotovinom na konsolidovanom računu trezora lokalne samouprave,

- otvaranje i kontrolu podračuna konsolidovanog računa trezora,

- obezbjedjenje odgovarajućeg iznosa gotovine na konsolidovanom računu trezora koji je potreban za blagovremeno izvršenje planiranih obaveza i održavanje likvidnosti,

- analizu toka gotovine i potreba za pozajmicama,

- investicijama u cilju efikasnijeg korišćenja raspoloživih sredstava,

- efikasno upravljanje gotovinom i bankarskim računima,

- pripremanje i analiza toka gotovine, rashoda i prihoda, na osnovu odobrenih budzetskih donacija;

- rokova za otplatu duga i izvještaja o ekonomskim predvidjanjima,

- upravljanje svim tokovima prihoda i rashoda budzeta opštine,

- upravljanje dugom po osnovu datih garancija i uzetih kredita, po osnovu hartija od vrijednosti emitovanih od strane lokalne samouprave,

- raspisivanje tendera, procjenu ponuda i pripremu ugovora za standardne bankarske usluge,

- pružanje podrške u pregovorima koji se vode sa medjunarodnim i domaćim finansijskim institucijama o uslovima zaduživanja i rokovima otplate,

- dostavljanje podataka vezanih za rokove za otplatu, Odeljenju za budzet,

- pravovremenu otplatu dugova u skladu sa uslovima i odredbama ugovora o zaduženju.

 

Načelnik odeljenja za trezor je, diplomirani ekonomista, gospodin Blažo Šubarić.

 

Kontakt telefon Načelnika Odeljenja za trezor : 069/309-356
Pregledano: 9981
03.09.2019
          Interni oglas u cijelosti možete preuzeti klikom OVDJE
22.08.2019
Na osnovu člana 3 stav 1 i člana 5 Odluke o kriterijumima, načinu i postupku raspodjele sredstava za podršku i...
22.08.2019
Na osnovu člana 3 stav 1 i člana 5 Odluke o kriterijumima, načinu i postupku raspodjele sredstava za podršku i...
09.09.2019
Obavještenje o ishodu postupka nabavke male vrijednosti - Sanacija visećeg mosta preko rijeke Tare ispod sela Prenćani, sanacija mosta preko vodotoka Pećina pod selom Prenćani M. Z. Krupice i isporuka lučeve građe za zamjenu patosa preko rijeke Voloder ispod sela Tikova M. Z. Hoćevina možete pogledati OVDJE.
30.08.2019
Zahtjev za dostavljanje ponuda za nabavke male vrijednosti - Sanacija visećeg  mosta preko rijeke Tare ispod sela Prenćani,  sanacija mosta preko vodotoka Pećina pod selom Prenćani M. Z. Krupice i isporuka lučeve građe za zamjenu patosa preko rijeke Voloder ispod sela  Tikova M. Z. Hoćevina. PREUZMITE
30.08.2019
Zahtjev za dostavljanje ponuda za nabavke male vrijednosti - Nabavka sadnog materijala za pejzažno uređenje postrojenja za prečišćavanje otpadnih voda i sadnog materijala za dopunu drvoreda na zelenim površinama. PREUZMITE
AnketaAnketa:
Koliko ste zadovoljni kvalitetom pruženih usluga u lokalnoj upravi?
1 - uopšte ne zadovoljava
2 - ne zadovoljava
3 - djelimično zadovoljava
4 - zadovoljava
5 - u potpunosti zadovoljava