Mailing lista:Mailing lista:
Unesite Vaše ime!
Unesite Vaše ime!
Unesite Validan e-mail !
Unesite Validan e-mail !
Kabinet predsjednika

Nadležnosti

Za obavljanje stručnih i drugih poslova za vršenje izvršne funkcije Predsjednika opštine osniva se: Kabinet Predsjednika opštine.
Kabinet Predsjednika opštine obavlja stručne i druge poslove koji se odnose na: ostvarivanje funkcije Predsjedniak opštine, kao izvršnog organa Opštine i to: priprema i organizuje sjednice za rad predsjednika, odnosno njegovih radnih tijela; rad na izradi propisa i drugih akata koje donosi Predsjednik opštine; u saradnji sa nadležnim organima radi na izradi propisa i drugih akata iz njihove nadležnosti; praćenje realizacije akata i zaključaka Predsjednika opštine i njegovih radnih tijela i izradi stručno-informativnog materijala iz nadležnosti Predsjednika opštine; učestvovanje u izradi razvojnih programa, predlaganju projekata i stara se o njihovoj realizaciji; davanje stručnih mišljenja radnim tijelima Predsjednika opštine; priprema sastanke Predsjednika i Potpredsjednika opštine i druge sastanke koji se organizuju u opštini i stara se o realizaciji utvrđenih obaveza sa tih sastanaka; organizovanje saradnje sa novinarima u vezi sa obavještenjem javnosti o radu Predsjednika i organa lokalne uprave i javnih službi; obavljanje poslova u vezi sa ostvarivanjem saradnje sa Skupštinom i Vladom Republike Crne Gore, opštinama u Republici i drugim opštinama i gradovima u zemlji i inostranstvu, i stara se o primjeni i realizaciji te saradnje; organizovanje protokola povodom prijema domaćih i stranih predstavnika gradova, kulturnih, sportskih i drugih predstavnika i protokole povodom dodjeljivanja javnih priznanja i druge protokolarne poslove; organizovanje protokola povodom obilježavanja Dana opštine; organizovanje saradnje sa NVO, humanitarnim i drugim organizacijama protokolarne poslove za Predsjednika opštine; poslove iz oblasti međunarodne, prekogranične i drugih vidova saradnje; postupanje po predstavkama i pritužbama građana i pripremu odgovora po istima; postupanje po predstavkama koje državni organi upućuju Predsjedniku opštine radi utvrđivanja činjenica, odnosno rješavanja pitanja koja su predmet tih predstavki i pritužbi; sekretarske poslove za potrebe predsjednika i potpredsjednika, vođenje evidencije o prijemu stranaka, vođenje djelovodnika pošte koju prima Predsjednik, čuvanje dokumentacije; daktilografske i druge poslove; vrši i druge poslove koje odredi Predsjednik opštine.

Pregledano: 18262
15.05.2018
Na osnovu čl. 4. stav 2. Odluke o načinu korišćenja i upravljanja poslovnim prostorom i garažama u...
13.04.2018
Sekretarijat za društvene djetanosti opštine Pljevlja obavještava da će se Centralna Javna rasprava za Lokalni plan akcije...
12.04.2018
Odluku o stipendiranju studenata školske 2017/18 godine možete pogledati OVDJE.
14.06.2018
Zahtjev za dostavljanje ponuda - Izvođenje dodatnih radova na sistemu kamera i video nadzora na objektu Doma kulture u Pljevljima požete pogledati ovde.
07.06.2018
Obavještenje o ishodu postupka hitne nabavke -  Sanacija krova zgrade DPO i zgrade Fonda PIO u Pljevljima možete pogledati ovde.
06.06.2018
Obavještenje o ishodu postupka nabavke male vrijednosti - nabavka saobraćajnih znakova prema tehničkoj specifikaciji možete pogledati ovde.
AnketaAnketa:
Koliko ste zadovoljni kvalitetom pruženih usluga u lokalnoj upravi?
1 - uopšte ne zadovoljava
2 - ne zadovoljava
3 - djelimično zadovoljava
4 - zadovoljava
5 - u potpunosti zadovoljava